środa, 6 czerwca 2012

To już siedem lat

Dokładnie dziś mija siódma rocznica naszego pierwszego spotkania na częstotliwości 97,1 FM. Choć dziennikarski obowiązek nakazuje wspomnieć, że tak naprawdę po raz pierwszy Melodie Mgieł Nocnych rozbrzmiewały pod koniec października 2004 r. na antenie Radia Aktywnego, internetowej rozgłośni Politechniki Warszawskiej. Wówczas program nosił nazwę Delomelanikon i jedynie tym elementem różnił się od tego, co teraz słyszycie w każdy poniedziałek o północy w Radiu Kampus. Z drugiej jednak strony mówienie, że muzyka pozostała ta sama nie byłoby prawdą. Wszak przez te wszystkie lata ukazało się wiele jakże odmiennych i zarazem interesujących wydawnictw, a i ja sam rozglądałem się za nowymi muzycznymi wyzwaniami, starając się znaleźć w nich coś, co spaja wszelkie prezentowane przeze mnie płyty. A tym czymś jest nastrój, w obliczu którego sztywne podziały na gatunki nie mają żadnego znaczenia. Czy wciąż mi się to udaje? Mam nadzieję, że tak.

Fot. Wojtek Dobrogojski
Dlatego dziękuję Wam, że wciąż znajdujecie czas, by o tak późnej porze włączyć radio lub zasiąść do komputera i posłuchać Melodii za pośrednictwem internetu. O jednych minionych audycjach lubię myśleć, że są najlepsze, jakie kiedykolwiek przygotowałem, o innych zaś, a wbrew pozorom takich nie brakuje, chciałbym jak najszybciej zapomnieć. Jednak mimo tych wszystkich słyszalnych mankamentów wciąż cieszę się, że mogę prowadzić dla Was ten program. Oby jak najdłużej. Dziękuję za wszystkie dotychczasowe listy, telefony i słowa podczas przypadkowych spotkań na koncertach. Pozostaje mi zatem już tylko powiedzieć jedno. Do usłyszenia.

Brak komentarzy: