wtorek, 24 kwietnia 2012

Przeczytaj, to do Ciebie

Po raz pierwszy usłyszeliśmy się 6 czerwca 2005 r. Wówczas nie mogłem zdawać sobie sprawy, że moja przygoda z radiem, już nie tym internetowym, będzie trwała tak długo. Dlatego dziś jestem w pełni świadom, że o pewnych rzeczach powinienem był pomyśleć znacznie wcześniej. Jednakże lepiej, że stało się to nieco później niż wcale. Dokładnie dwa lata temu, niemalże co do dnia, gdyż 22 kwietnia 2010 r., dokonałem pierwszego wpisu na tej stronie, dając tym samym początek temu, co widzicie dzisiaj.

Fot. Wojtek Dobrogojski
Niniejsza witryna pozostaje w ścisłym związku z Melodiami Mgieł Nocnych, które w każdy poniedziałek o północy słyszycie na antenie Akademickiego Radia Kampus, nadającego w Warszawie na częstotliwości 97,1 FM. To tutaj kilka minut po każdym programie, a niekiedy nawet jeszcze przed jego zakończeniem, w stosownym dziale możecie znaleźć listę wszystkich wykonawców zaprezentowanych danego wieczoru, mając tym samym wgląd w kompletną listę nagrań ze wszystkich kilkuset naszych spotkań. To również tutaj znajdziecie odnośniki do plików mp3 zamieszczonych w sieci przez samych muzyków. Zaś dwa razy w tygodniu staram się także napisać kilka słów o nieistniejącym już, mało znanym lub po prostu wartym przedstawienia wykonawcy, ze szczególnym uwzględnieniem rodzimej sceny. Czasem wiąże się to z konkretną audycją, a czasem to zwyczajnie moje muzyczne zapiski rodem z pamiętnika starego subiekta. Jednak niezależnie od kierujących mną pobudek, tę stronę prowadzę przede wszystkim dla Was. 

Fot. Wojtek Dobrogojski
Dlatego w związku z przypadającą drugą rocznicą powstania tej witryny chciałbym Wam bardzo podziękować za jej odwiedzanie, za wpisywanie komentarzy, za zamieszczanie odnośników na swoich stronach, forach i w korespondencji mailowej. Mam nadzieję, że spośród wszystkich tekstów, które tutaj zamieściłem, przynajmniej w jednym z nich znaleźliście informacje o wykonawcy, który Was zaintrygował, zaciekawił lub sprawił, że inaczej niż przedtem postrzegacie jego dokonania. W miarę swoich możliwości czasowych będą starał się, by ta witryna wciąż żyła, oferując Wam nie tylko muzykę, ale przede wszystkim solidne słowo pisane o tym, czemu warto poświęcić czas. Raz jeszcze dziękuję, zapraszając do lektury. 

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wielkie dzięki Kamil . Słucham audycji od jakiegoś roku, kolega wciągnął mnie w te klimaty, lecz nie żałuję tego. Jestem bardzo zadowolony, bardzo mi się spodobało, jak kolega opowiadał mi o tych dawnych dwugodzinnych audycjach.
Chciałbym też tego doświadczyć.
Pozdrawiam.

Kamil Mrozkowiak pisze...

Cieszę się, że wciąż znajdujesz na nią czas. Fakt, dwie godziny były szczególne. Może pewnego dnia uda się do nich wrócić.

Pozdrawiam, zapraszając od stałej porze.

zyga pisze...

Cześć Kamil!

Twardy jesteś, tyle czasu! Gratuluję! Nie słucham, ale bardzo szanuję co robisz. Życie jest też gdzieś indziej, ale... co to za życie ;)

Kamil Mrozkowiak pisze...

Nick brzmi znajomo. Łukasz?