poniedziałek, 27 czerwca 2011

Nie tylko Moonspell

Pewnego wieczoru, gdy byłem już w radiu, zadzwonił do mnie wieloletni kolega po fachu prowadzący program na ogólnopolskiej antenie, prosząc o wymienienie kilku portugalskich zespołów, by jeszcze tej samy nocy mógł zaprezentować ich nagrania. Naturalnie pierwszy na myśl przyszedł mi Moonspell, ale co dalej? Po chwili zastanowienia przypomniałem sobie m.in. o takich grupach jak Heavenwood, Before The Rain, Ava Inferi i jeszcze kilku innych. Popularny prezenter zaś podziękował i, jak się później okazało, skorzystał z mojej rady.
Fot. Wojtek Dobrogojski
Dziś przypomnienie tego zdarzenia nie miałoby większego znaczenia, gdyby nie fakt, że tuż po północy nasze spotkanie zostanie zdominowane właśnie przez muzykę z zachodu Półwyspu Iberyjskiego. Co więcej, nie zabraknie również rodzimego akcentu, a i dla uważnych i cierpliwych znajdzie się pewna niespodzianka.

Brak komentarzy: