czwartek, 6 czerwca 2013

Osiem lat Melodii Mgieł Nocnych

Trudno uwierzyć, że minęło już tyle czasu. Trudno uwierzyć, że do radiowego studia przy ulicy Bednarskiej wszedłem ponad czterysta razy z myślą o tym, co zaprezentuję Wam w nocy z poniedziałku na wtorek. 6 czerwca 2005 r. byłem jeszcze na trzecim roku studiów, gdy mikrofon radia internetowego po raz pierwszy zamieniłem na jego tradycyjny odpowiednik, sięgając wówczas m.in. po nagrania Antimatter, Lacrimosy i Christ Agony. Wówczas nie mogłem przypuszczać, że ta audycja będzie żyła własnym życiem i, co więcej, będzie żyła tak długo.

Fot. Wojtek Dobrogojski
Przez te wszystkie lata miałem przyjemność wraz z Wami śledzić niezwykle ciekawe premiery, koncerty i z uwagą obserwować upadki jednych, narodziny drugich i wszelkie muzyczne zmiany zachodzące na naszych oczach. Dlatego tym bardziej dziękuję Wam, że wciąż znajdujecie czas, by włączyć radio o starej porze, także będąc za granicą, o czym nie raz miałem sposobność się przekonać. W zamian za cierpliwość i wytrwałość nie mogę niestety zaofiarować zbyt wiele, jedynie to, że nadal będę starał się, by ten program wciąż istniał, a prezentowała w nim rodzima oraz zagraniczna muzyka potrafiły Was zaskoczyć i zaintrygować. Oczywiście, nie byłoby tej audycji, gdyby nie kilka życzliwych osób, które spotkałem na swojej drodze. Zatem kłaniam się zarówno im, jak i Wam raz jeszcze. Do usłyszenia.

Brak komentarzy: