poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Na żywo, ale w studio

Każdy ma swoje codzienne sposoby ucieczki przed otaczającą go rzeczywistością. Jedne w praktyce okazują się lepsze, drugie gorsze, ale raz do roku warto móc zrobić coś więcej i mieć pewność, że choć na chwilę będzie można zapomnieć o wszystkim i po prostu odpocząć. Dlatego dziś o północy usłyszcie nie tyle mnie, co raczej mój głos i tak też będzie aż do mojego powrotu. Mam jednak nadzieję, że mimo to znajdziecie czas i energię, by niemalże w środku nocy wysłuchać tego, co dla Was przygotowałem. Wszystkie listy zaprezentowanych wykonawców uzupełnię jak tylko wrócę do Polski. Postaram się również zawczasu, byście na niniejszej stronie mogli przeczytać kilka interesujących informacji. Do usłyszenia.
Fot. Wojtek Dobrogojski

Brak komentarzy: