wtorek, 15 lutego 2011

Melodie krótsze o godzinę

Niemal dokładnie trzy lata temu, gdy zakończyła się ostatnia audycja "Wędrowcy wyobraźni", która swego czasu rozbrzmiewała zaraz po naszych spotkaniach, rozpocząłem prowadzenie dwugodzinnych programów. Teraz jednak ponownie, jak było to na początku mojej przygody z Radiem Kampus, Melodie Mgieł Nocnych będą trwały nie 120, a 60 minut. Przynajmniej przez jakiś czas.


Do podjęcia takiej decyzji zmusiła mnie otaczająca rzeczywistość, a ściślej rzecz ujmując, wiążące się z nią obowiązki zawodowe i osobiste. Chroniczny brak czasu od kilku miesięcy dość mocno utrudniał mi należyte przygotowanie się do audycji i z każdym tygodniem stawało się to coraz trudniejsze. Choć szczęśliwie zawsze w jakiś sposób udawało mi się zdążyć. Chcąc jednak uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości, jestem zmuszony uczynić tak, a nie inaczej.

Jak tylko będę mógł powrócić do dwugodzinnej obecności na antenie, dołożę wszelkich starań, by tak też się stało. Nie wiem, kiedy to nastąpi, ale mam nadzieję, że mimo tej zmiany, wciąż będziecie znajdowali czas, by posłuchać Melodii i zajrzeć na tę stronę.

Brak komentarzy: