czwartek, 30 września 2010

Coś, co nie powinno się zdarzyć

Nieco ponad tydzień temu otrzymałem wiadomość od jednej z poważnych firm fonograficznych,  informującą mnie, że 10 października w warszawskiej Proximie odbędzie się XxX Festiwal, na którym zagrają XIII Stoleti , Phallus Dei, Strange Attractor, Dark Blue World oraz Fading Colours, Meyatra i Nook. Nie tracąc chwili, przekazałem wiadomość wszystkim potencjalnie zainteresowanym. Jednak dzień później poinformowano mnie, że XIII Stoleti zostało błędnie wymienione wśród potwierdzonych wykonawców. Co więcej, chcąc na własną rękę potwierdzić termin koncertu, skontaktowałem się z menadżerem Proximy, który powiedział mi, że festiwal  nie odbędzie się. Zatem najpierw wprowadzono w błąd mnie, a następnie Was.

Według nowych informacji Festival xXx - Music From The Other Side odbędzie 10 października w warszawskim Centralnym Basenie Artystycznym. Zagrają kanadyjskie Dark Blue World oraz rodzime Meyatra, Vanity i Rachael.

Brak komentarzy: