poniedziałek, 10 maja 2010

Dziś, punktualnie o północy

Pisząc te słowa, nie jestem jeszcze w radiu, ale już  teraz wiem, że dobrze będzie móc znowu usiąść wygodnie w fotelu, przy mikrofonie i za konsoletą, by zaprezentować Wam to, co przygotowałem w ciągu minionej nocy.

Czego zatem możecie się spodziewać? Nie zabraknie nagrań z materiałów demo dobrze zapowiadających się zespołów, usłyszycie też nieco informacji na temat nowych płyt i nadchodzących koncertów. Co więcej, dowiecie się również, muzycy jakiej to grupy wznowili działalność po niemal dziesięciu latach milczenia, by jeszcze w tym roku powrócić z nową płytą.

Do usłyszenia.

3 komentarze:

Unknown pisze...

Bardzo się cieszę, że ta strona powstała. Słuszna decyzja. Słowo pisane nareszcie uzupełni słowo słyszane. No i w końcu będzie można "wygrzebywać" to, co przed drugą w nocy mózg potrafił już zarejestrować tylko jako interesujące, w przedśnie nie chcąc zapamiętać żadnych własnych nazw. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Nie słuchałem audycji, bo nie mogłem, ale pewnie było o zbliżających się koncertach w Progresji: 14 maja Crippled Black Phoenix, a 15 maja Caspian (support Ef i Constants).

Kamil Mrozkowiak pisze...

O koncercie Caspian wspominałem 3 maja. Zapewniam, że warto wybrać się do Progresji. Zresztą, równie ciekawie w ten sam weekend będzie w Krakowie i Poznaniu na występach God Is An Astronaut.