niedziela, 6 czerwca 2010

Pięć lat Melodii Mgieł Nocnych


Gdy człowiek żyje intensywnie i jest skupiony wyłącznie na pracy zawodowej i najbliższych, pewne rzeczy mu umykają, zwłaszcza te związane z jego pasjami i wszystkim tym, co robi dla przyjemności. Dlatego byłem niezmiernie zaskoczony, gdy kilka dni temu spojrzałem w kalendarz i zorientowałem się, że w niedzielę, czyli dokładnie dziś, mija piąta rocznica chwili, gdy po raz pierwszy zasiadłem przy mikrofonie Radia Kampus.

W związku z tym podczas najbliższych Melodii usłyszycie wykonawców, których zaprezentowałem 6 czerwca 2005 r. chwilę po tym, jak minęła godzina 22. Sięgnę również po płyty, które zainspirowały mnie do  opowiadania o muzyce tak charakterystycznej dla naszych spotkań. Przypomnę także nagrania grup, które śmiało nazwałbym odkryciami Melodii Mgieł Nocnych. Zaś w międzyczasie będę miał  przyjemność rozdać kilka wydawnictw tym, którzy wyrażą chęć poszerzenia zbiorów domowych płytotek.

Zapraszam.

2 komentarze:

Unknown pisze...

ech - któż by sie spodziewał, że oto tyle już trwa ta audycja. Gratulacje i 100 lat ! :)

Kamil Mrozkowiak pisze...

Dziękuję. Jak dotąd, czas sprzyjał Melodiom. Wierzę, że będzie tak dalej.

Do usłyszenia.