niedziela, 24 lipca 2016

Na kilka tygodni

Jeśli coś robi się latami, łatwo popaść w rutynę. Podobnie jest z radiem. Spotykamy się od ponad dekady, zatem coraz trudniej Was zaskoczyć, czy poszukać czegoś dobrego i mało znanego. Sam nie jestem już na studiach, dlatego chwilami Melodie wymagają nieprawdopodobnej wręcz logistycznej i organizacyjnej gimnastyki. Czas na przerwę, nabranie dystansu i świeżości. Dlatego przez kilka najbliższych tygodni nie zawitam do studia przy ul. Bednarskiej 2/4. Nie oznacza to jednak, że włączając radio o stałej porze, nie usłyszycie tego, co przygotowałem.
Fot. Wojtek Dobrogojski
Najbliższe programy są już nagrane. Ja w tym czasie zajrzę do Bolkowa na tegoroczną edycję Castle Party, a potem ucieknę z tego kraju tak daleko, jak będzie to możliwe. Na żywo najpewniej usłyszymy się jeszcze w sierpniu. Mam nadzieję, że do radia wrócę z nowymi pomysłami i przede wszystkim płytami, które mam zamiar nabywać w odwiedzanych miastach. Listy zaprezentowanych wykonawców oraz zapis audycji najpewniej zamieszczę w sieci dopiero po powrocie. Chyba że wyjątkowo pewnego dnia będę miał do niej dostęp. Tego nie mogę wykluczyć. Zatem zainteresowani niech od czasu do czasu zaglądają na niniejszą witrynę. Z góry dziękuję za wyrozumiałość. Do usłyszenia wkrótce.

Brak komentarzy: